Behalve de inbeslagname van de auto's, werden er ook diverse boetes uitgeschreven. Onder andere voor het hebben van gladde banden, niet handsfree bellen, onverzekerd of zonder apk rijden en rijden zonder rijbewijs. In totaal inde de Belastingdienst voor 13.000 euro aan onbetaalde belastingen.
In totaal werden enkele honderden voertuigen gecontroleerd. "Gelukkig had het merendeel van de voertuigen zijn of haar spullen goed op orde", schrijft de politie op Facebook.
Foto: Politie Oost Gelre