De zendpiraten zouden uitzenden met een mast vanaf de Vissemoschedijk in Neede. In
april vorig jaar werd ook al een illegale zender uit de lucht gehaald op die locatie. Het zou gaan om de Needse Piraatjes en de Rietmolense Supercombinatie, die aan het uitzenden waren op 94.5 fm.
De etherpiraten zouden vanmorgen begonnen zijn met uitzenden. Het is nog onbekend of de zender in beslag is genomen of dat er aanhoudingen zijn verricht.
Foto: 112Achterhoek-Nieuws.nl (archief)