"Afgelopen week zijn een lam en later een ooi doodgebeten door honden", zo laat wijkagent Frans Geerdink weten. De dieren werden na hun dood uiteindelijk uit het water gevist nabij het hondenuitlaatgebied bij de Torontostraat. Om bij de schapen te komen, moest een van de honden door een omheining breken. Het is vooralsnog onbekend van wie de honden zijn.
De wijkagent hamert op de zorg die hondenbezitters moeten dragen voor hun dier. "In een hondenuitlaatgebied blijf je verantwoordelijk voor je hond", aldus Geerdink.
Foto: Frans Geerdink