“Ik voel mij daar verantwoordelijk voor en baal er oprecht enorm van”, zo laat algemeen directeur Hans Martijn Ostendorp van de Doetinchemse voetbalclub weten. “Excuses zijn op z’n plaats.” Verbeek was eind jaren ’80 twee seizoenen trainer van De Graafschap. Waar er in Doetinchem niet werd stilgestaan bij het overlijden van de oud-trainer, organiseerde bijvoorbeeld Feyenoord voorafgaand aan de wedstrijd tegen PEC Zwolle wel een minuut stilte.
Verbeek
overleed vorige week op 63-jarige leeftijd. Hij was al een tijdlang ziek, waardoor hij vanaf februari niet meer actief was als trainer. Naast zijn werkzaamheden bij Feyenoord en De Graafschap, was Verbeek onder meer trainer bij FC Wageningen, FC Groningen en Fortuna Sittard.
Foto: REGIO8