Het eenzijdige ongeval vond rond 14.45 uur plaats op de Doetinchemseweg. Een busje, dat vanuit Doetinchem richting Zelhem reed, schoot van de weg en belandde in de sloot. Vermoedelijk merkte de bestuurder een afslaand voertuig te laat op, waarna hij de macht over het stuur verloor.
De automobilist is door het ambulancepersoneel gecontroleerd, maar hoefde niet mee naar het ziekenhuis. Het zwaar beschadigde busje moest door een bergingsbedrijf worden afgesleept. Het verkeer ondervond geen hinder van het ongeval.
Foto: 112achterhoek-nieuws.nl