De verhoudingen tussen de beide supportersgroepen zijn goed. Zeker sinds op 31 mei 2001 fans van de beide ploegen op de Vijverberg samen minutenlang 'You'll Never Walk Alone' zongen. Zij herdachten zo Ferry van Vliet, de NAC speler die enkele dagen eerder omkwam bij een verkeersongeval.
Het samenzijn van de beide supportersgroepen is tot stand gekomen in overleg met de clubs, politie en supporters. Sander Rademaker, voorzitter van de Clubraad van NAC: "Dit is weer een mooie manier om aan te tonen dat supporters gewoon normaal met elkaar kunnen omgaan."
Foto: REGIO8