De hulpdiensten werden omstreeks 11.30 uur gealarmeerd voor een brand in een pand aan de Misterweg, het centrum van Winterswijk. Volgens wijkagent Willem Saris is het beginnende vuur in de kiem gesmoord en is er weinig schade ontstaan. Het vuur is ontstaan in een inbouwspotje.
De oorzaak is volgens de wijkagent kortsluiting. De winkel blijft de rest van de dag dicht.
Foto: 112Achterhoek-nieuws.nl