Het ongeluk vond rond 23.45 uur plaats op de snelweg A18 tussen Wehl en Didam. Twee auto's kwamen door onbekende reden met elkaar in een aanraking, waarbij een van de voertuigen over de vangrail sloeg. Het voertuig eindigde op de kop in de berm, waarna de bestuurder bekneld kwam te zitten.
De inzittende van de auto die in de berm eindigde, is met onbekende verwondingen overgebracht naar het ziekenhuis. De bestuurder van de andere auto is niet gewond geraakt. Een rijstrook is een tijdlang afgesloten geweest na het ongeval.
Foto: 112achterhoek-nieuws.nl