Een automobilist wilde rond 17.15 uur vanuit de Wesenthorstlaan de Oude IJsselweg oprijden, maar zag daarbij een van links komend voertuig over het hoofd met de aanrijding tot gevolg. Na de botsing eindigde een van de auto's in een sloot. Hoewel een ambulance ter plaatse kwam, hoefde geen van de betrokken bestuurders mee naar het ziekenhuis.
Beide voertuigen liepen flinke schade op en moesten na de botsing worden afgesleept. De Oude IJsselweg is een tijdlang afgesloten geweest voor verkeer.
Foto: 112achterhoek-nieuws.nl