Geen nieuwe miljoenen uit Regio Deal voor de Achterhoek
De Achterhoek heeft geen nieuwe Regio Deal binnengesleept. De regio had een aanvraag ingediend onder de noemer ‘Groeien in kwaliteit, delen in geluk’, maar de landelijke overheid kiest ervoor om in andere gebieden te investeren.