Omstreeks 12.45 uur zag een rijdende vrachtwagen twee stilstaande auto’s over het hoofd. De chauffeur kon niet meer op tijd remmen en is achterop de twee personenauto’s gereden. Bij de botsing zijn geen gewonden gevallen, maar er is wel veel materiële schade ontstaan.
De twee auto’s zijn afgesleept. Het overige verkeer heeft een poos stilgestaan op de N18. Ook de vrachtwagen is afgesleept door Rijkswaterstaat, omdat het voertuig koelvloeistof lekte.
Foto: 112achterhoek-nieuws.nl