"Wat een vreemd gevoel om in een stad te zijn waar zoiets is gebeurd", schrijft Van Ree op zijn Facebookpagina. "Wij waren er vanmiddag en wilden nu via Ramblas terug. Besloten nog een sangria te drinken aan zee ! Wij zijn save en nog op het strand. Aparte sfeer. Heel veel mensen aan het appen en bellen. #rillingen #echtdichtbij #pfff"
Bij de aanslag raakten tientallen mensen gewond en zijn er meerdere mensen om het leven gekomen. Facebook heeft bij rampen en aanslagen in het verleden een geruststellende functie gehad. Het bericht van Van Ree levert in dit geval ook vele opgeluchte reacties op.
Foto: REGIO8