“De kans bestaat, dat de handel zich nu verplaatst naar de straat”, zo laat de gemeente weten. “Dat is natuurlijk onwenselijk. De politie en de boa’s van de gemeente zullen er volop op toezien om dit te voorkomen. Beide zullen de komende tijd extra controles hierop uitvoeren.”
Coffeeshop Scorpio werd vrijdagochtend voor de duur van drie maanden gesloten na de vondst van een te grote bedrijfsvoorraad wiet. Rondom dat onderzoek werden door de politie
twee aanhoudingen verricht.
Foto: REGIO8