Ulft, Netherlands

Corso uitgebreid met promotiekaravaan

Regio8 | 29 augustus 2016 11:08 | Aangepast op 29 augustus 2016 11:08
"We willen het wachtende publiek vermaken", vertelt Esther Reusink van het Lichtenvoordse bloemcorso. Het idee voor de promotiekaravaan komt van de reclamekaravaan uit de Tour de France. "We willen bereiken dat mensen nog eens terugkomen naar Lichtenvoorde, bijvoorbeeld om te winkelen. Lichtenvoorde heeft meer dan alleen het bloemencorso."

De promotiekaravaan zal niet tussen de corsowagens komen. "De karavaan start om 13.30 uur en de corsowagens om 14.00 uur. We willen dat echt gescheiden houden en het zal ook geen karavaan zijn die constant flyers uitdeelt. Dat willen we voorkomen."

Lees ook

Vrijheidsstroom verbindt Duitsland en Nederland met kunst langs het water

Langs de oevers van de Bocholter Aa in Duitsland en de Oude IJssel in Doetinchem zijn sinds gisterav...

De Graafschap kent sterke generale voor play-offs in Helmond

De Graafschap heeft vrijdagavond goed warmgedraaid voor de nacompetitie tijdens het uitduel met Helm...

Twee Achterhoekse klimmers aan de start van de Giro d’Italia

De Achterhoekse wielrenners Koen Bouwman en Gijs Leemreize staan vrijdag in Albanië aan de start van...

BBQ's en Oldtimers: nieuw feest in Zelhem uit de koker van Hendrik Jan Lovink

Honderden oldtimerliefhebbers komen elk jaar samen in het centrum van Zelhem voor de Smoks Hanne Rit...

Vierde landstitel lonkt voor Orion Stars na tweede overwinning op Lycurgus

Orion Stars uit Doetinchem heeft zich een ideale uitgangspositie verschaft voor het binnenhalen van ...

Plannen voor opvang van 125 arbeidsmigranten in Olde Beth Wehl

De pandeigenaar van evenementenlocatie Olde Beth, ontwikkelt samen met twee andere initiatiefnemers ...