Ulft, Netherlands

Corso uitgebreid met promotiekaravaan

Regio8 | 29 augustus 2016 11:08 | Aangepast op 29 augustus 2016 11:08
"We willen het wachtende publiek vermaken", vertelt Esther Reusink van het Lichtenvoordse bloemcorso. Het idee voor de promotiekaravaan komt van de reclamekaravaan uit de Tour de France. "We willen bereiken dat mensen nog eens terugkomen naar Lichtenvoorde, bijvoorbeeld om te winkelen. Lichtenvoorde heeft meer dan alleen het bloemencorso."

De promotiekaravaan zal niet tussen de corsowagens komen. "De karavaan start om 13.30 uur en de corsowagens om 14.00 uur. We willen dat echt gescheiden houden en het zal ook geen karavaan zijn die constant flyers uitdeelt. Dat willen we voorkomen."

Lees ook

De Graafschap wil langer door met Vreman als hoofdtrainer

De Graafschap wil dat Jan Vreman ook volgend seizoen hoofdtrainer is op De Vijverberg. Technisch dir...

Bewoners nieuwbouwwijk Detmerskazerne in Eefde klaar met natte voeten

Wat een prachtige woonwijk op het voormalige oefenterrein van Defensie in Eefde had moeten worden, l...

Kaak en Büttner in basis De Graafschap, Seuntjens hakt knoop door

Alexander Büttner, Maas Willemsen en Lion Kaak staan vrijdagavond aan de aftrap in de uitwedstrijd v...

Zeventien appartementen in kerk Azewijn, toren blijft bestaan

Er komen zeventien appartementen in de Sint Matthëuskerk in Azewijn. De laatste mis was in 2015, sin...

Politie pakt Doetinchemmers op in een groot drugsonderzoek

De politie heeft vier mannen aangehouden in een onderzoek naar handel in soft- en harddrugs. Twee Do...

Orion-volleyballers naar finale om landstitel na spannende serie

De volleyballers van Active Living Orion kunnen dit seizoen nog altijd de dubbel winnen. Na winst in...