Ulft, Netherlands

Corso uitgebreid met promotiekaravaan

Regio8 | 29 augustus 2016 11:08 | Aangepast op 29 augustus 2016 11:08
"We willen het wachtende publiek vermaken", vertelt Esther Reusink van het Lichtenvoordse bloemcorso. Het idee voor de promotiekaravaan komt van de reclamekaravaan uit de Tour de France. "We willen bereiken dat mensen nog eens terugkomen naar Lichtenvoorde, bijvoorbeeld om te winkelen. Lichtenvoorde heeft meer dan alleen het bloemencorso."

De promotiekaravaan zal niet tussen de corsowagens komen. "De karavaan start om 13.30 uur en de corsowagens om 14.00 uur. We willen dat echt gescheiden houden en het zal ook geen karavaan zijn die constant flyers uitdeelt. Dat willen we voorkomen."

Lees ook

De Graafschap verliest van directe concurrent Cambuur

De Graafschap lijkt in een negatieve spiraal te zijn beland. Op de eigen Vijverberg werd met 0-2 ver...

Skunk Anansie, Goldband en Mooi Wark op de Zwarte Cross

De Zwarte Cross heeft vrijdag een lijst met 42 acts voor de editie van 2025 bekendgemaakt. Onder and...

GroenLinks en PvdA in 2026 niet samen op de lijst in Winterswijk

De lokale afdelingen van de PvdA en GroenLinks in Winterswijk hebben besloten om bij de volgende gem...

Een grijs weekend op komst volgens weerboer Gerrit

Gerrit Vossers neemt iedere vrijdag voor De Gelderlander en REGIO8 de weersvoorspellingen voor het w...

Golf van telefoontjes door nepagenten in Gaanderen

In Gaanderen was de afgelopen dagen sprake van een golf aan telefoontjes van nepagenten. Vooral oude...

Kamerøje van Nathals Live brengt voor tweede keer ode aan het Oosten

Voor de tweede keer wordt het Sourcycentrum in Zieuwent vrijdag en zaterdag omgetoverd tot de rockte...