Ulft, Netherlands

Corso uitgebreid met promotiekaravaan

Regio8 | 29 augustus 2016 11:08 | Aangepast op 29 augustus 2016 11:08
"We willen het wachtende publiek vermaken", vertelt Esther Reusink van het Lichtenvoordse bloemcorso. Het idee voor de promotiekaravaan komt van de reclamekaravaan uit de Tour de France. "We willen bereiken dat mensen nog eens terugkomen naar Lichtenvoorde, bijvoorbeeld om te winkelen. Lichtenvoorde heeft meer dan alleen het bloemencorso."

De promotiekaravaan zal niet tussen de corsowagens komen. "De karavaan start om 13.30 uur en de corsowagens om 14.00 uur. We willen dat echt gescheiden houden en het zal ook geen karavaan zijn die constant flyers uitdeelt. Dat willen we voorkomen."

Lees ook

Annemiek Jetten tijdelijk aan het roer als burgemeester van Winterswijk

Annemiek Jetten (61) is maandag door commissaris van de Koning Daniël Wigboldus officieel beëdigd al...

Fonteintjes in Doetinchems plantsoen stonden tijdelijk droog: dit is waarom

Het Mark Tennantplantsoen is voor jong en oud een bekende plek om even af te koelen bij de fonteintj...

Twee gezochte mannen opgepakt bij grenscontrole op A3 bij Elten

De federale politie, Bundespolizei (BPOL), heeft vrijdag 20 juni twee mannen aangehouden bij grensco...

Van Woodstock naar zorg met wifi: zo denkt de Achterhoek over hoe we oud worden

Wie zorgt er straks voor wie? De Achterhoek tast nieuwe vormen voor ouderenzorg af. Wat moeten we? W...

Powerful Ageing moet Bronckhorster zorgkosten drukken en ouderen versterken

De begroting van Bronckhorst is sluitend voor 2026, maar voor de jaren hierna dreigen flinke tekorte...

’s-Heerenbergse loopt estafetteloop naar Amsterdam voor kankeronderzoek

Charity uit ’s-Heerenberg loopt zaterdag 28 juni een estafetteloop naar het Antonie van Leeuwenhoekz...