Foto: 112Achterhoek-nieuws.nl
Bij een ongeval op de Arnhemseweg in Beek is maandagmiddag een wielrenner zwaargewond geraakt na aanrijding met een auto. De wielrenner is met spoed naar het ziekenhuis gebracht.
Het ongeval gebeurde rond 15.00 uur. Een automobilist reed vanuit Beek in de richting van Didam. De wielrenner wilde de Arnhemseweg oversteken bij een kruispunt, maar kwam daarbij hard in botsing met de auto.
Door het ongeval raakte de wielrenner ernstig gewond. Meerdere hulpdiensten, waaronder een traumahelikopter, werden opgeroepen. De weg ter hoogte van de ongevalslocatie werd voor al het verkeer afgesloten vanwege onderzoek naar de toedracht van het ongeval.