"We hebben het onszelf behoorlijk moeilijk gemaakt", zegt Jelle Hilarius, speler van Orion. De Doetinchemmers startte de avond niet goed, want de eerste set werd met 25-22 verloren. Door de tweede set met 19-25 te winnen, kwam Orion op gelijke hoogte. Ook de derde set werd gewonnen, ditmaal met 21-25. Doordat de volleyballers uit Houten de vierde set wonnen, kwam de 2-2 op het scorebord te staan. In de laatste set werd het 12-15, waardoor de ploeg van Martijn van Goeverden er met de winst vandoor gingen.
Door de 2-3 winst kon Orion twee punten bijschrijven. De Doetinchemse ploeg blijft daardoor op een derde plek op de ranglijst staan. Aankomende zaterdag spelen de Doetinchemmers thuis tegen Papendal/Arnhem.
Foto: REGIO8