“De inwoners van de Achterhoekse gemeenten hebben zich met z’n allen ingezet om 50% deelname te halen’’, stelt directeur Piet Grootenboer van Glasvezel Buitenaf. ‘’We hebben gezien hoe groot de inzet was van de verschillende ambassadeurs in het gebied. Juist daarom kunnen we nu al aankondigen dat er glasvezel komt. Iets dat voor de inwoners en bedrijven ongelooflijk goed nieuws is.”
De verschillende informatieavonden werden veelvuldig bezocht. Op enkele plekken werden inwoners
zelfs geweigerd omdat zalen te vol waren. Desondanks duurde het
nog enkele weken voor het benodigde percentage werd behaald. Inschrijven kan nog tot maandag 19 februari. Op die datum zal ook het eindpercentage bekend worden gemaakt.
Foto: REGIO8