In de ochtend deed Van Oostrum de stembureaus voor de Tweede Kamerverkiezingen aan in onder meer Gelselaar en Geesteren, om vervolgens via Borculo naar Ruurlo te fietsen. De tocht wordt woensdagmiddag beëindigd in Neede. Op
Twitter doet de burgemeester verslag van de tussenstops.
Volgens de burgemeester loopt het overal goed door en stond er bij enkele locaties zelfs een wachtrij.
Foto: Joost van Oostrum