De vrouw reed omstreeks 15.45 uur over de Dinxperlosestraatweg in de richting van Dinxperlo toen het misging. Ze kwam met haar voertuig aan de linkerzijde van de weg in de berm terecht waarna de auto tegen een boom knalde. De vrouw en haar medepassagier zijn na het ongeval met onbekende verwondingen zijn overgebracht naar het ziekenhuis.
De auto is door de botsing op het fietspad terecht gekomen en moest worden afgesleept. Over de exacte oorzaak van het ongeval is niks bekend.
Foto: 112achterhoek-nieuws.nl