“Met vier nieuwe spelers is reeds overeenstemming bereikt”, aldus voorzitter Wijnand Geerdink van Orion. De 30-jarige diagonaalspeler Jelle Hilarius (Zwolle) en de 19-jarige spelverdeler Noah van Dam (TT Papendal) tekenen een contract voor twee seizoenen bij Orion. Ook de 23-jarige middenspeler Jannes van der Ham komt naar Doetinchem, hij maakt de overstap vanaf Zaanstad.
Naast de Nederlandse aanwinsten heeft Orion een 18-jarige Duitser vastgelegd voor het nieuwe seizoen. Rudy Schneider, geboren in Haïti en woonachtig in Bocholt, komt over van SWD Powervolleys Duren dat uitkomt in de Bundesliga.
Foto: REGIO8 (archief)