Oververhitte spelcomputer vat vlam in Wehl

Gepubliceerd: 11-06-2019 9:06. Bijgewerkt: 11-06-2019 11:44

In een woning in Wehl heeft maandagavond brand gewoed. Een oververhitte spelcomputer was de oorzaak van de brand.

De brand ontstond rond 23.00 uur in een slaapkamer aan het Weversveld in Wehl. Een kussen vatte vlam doordat het pal naast een oververhitte computer lag. De computer vloog vervolgens ook in brand. De exacte schade aan de slaapkamer is niet bekend.

De brandweer heeft de brand geblust. Team brandonderzoek kwam ter plaatse om onderzoek te doen naar de exacte oorzaak van de brand. Er zijn geen gewonden gevallen.

Foto: 112Achterhoek-Nieuws

Copyright © 2020 - REGIO8 | HPU internet services | Powered by: CWM (Channel Web Manager)