"De plannen voor de N817 staan nog niet vast", zo laat de provincie Gelderland weten. "Samen met de gemeente Oude IJsselstreek willen wij tijdens een inloopbijeenkomst met de bewoners en bedrijven van gedachten wisselen over de voorgestelde maatregelen." De inloopbijeenkomst vindt woensdagavond plaats in ’t Dorpshuus in Varsselder.
Een deel van de plannen is al wel bekend. Zo zal de Hoofdstraat vanaf de N817 richting Varsselder worden afgesloten voor auto’s. Op de planning staan verder onder meer het aanpassen van de Varsselderweg, het aanpassen van het kruispunt van de Oude IJsselweg met de Vicarisweg en het aanleggen van een rotonde op de kruising van de Varsselderweg met ’t Goor.
Foto: REGIO8