De volleybalmannen van Orion beleefden in de eigen Topsporthal een moeilijke avond. Vanaf de eerste set namen de bezoekers uit Groningen het initiatief (16-25). Ook in de tweede set kwam Orion niet lekker in de wedstrijd en won Lycurgus met 19-25. De derde set was qua scoreverloop het meest spannend, maar uiteindelijk trok de regerend landskampioen wederom aan het langste eind (23-25).
De eerste confrontatie met de Groningers ging vorige week al met
3-1 verloren, waardoor Orion nu drie wedstrijden op rij moet winnen om landskampioen te worden. "Voor nu rest er niets anders dan een week keihard trainen en volgende week stunten in Groningen", aldus passer-loper Pim Kamps. "Hopelijk kunnen wij voor een vol Martiniplaza onszelf belonen door de derde wedstrijd naar ons toe te trekken."
Foto: REGIO8 (archief)